Slutspurtar



Då är vi inne i slutspurten.
Nu har jag skrivit färdigt om alla grundövningar, korekturläst rapporten, svarat klart på sista frågeformuleringen samt skrivit diskussionen. Jag har även gjort framsidan så nu har jag bara den lilla sammanfattningen kvar och sen läsa igenom hela en en gång. Sedan skickar jag rapporten till din email, är det okej ?

Allt har gått väldigt bra och jag känner att jag haft mycket hjälp av rapporten vi skrivit i svenskan/filosofin. När jag skrickat i rapporten är det ju fortfarande redovisningen kvar, men den har jag planerat bra tror jag. Det osm behövs fixas till den är en trähäst. jag kommer nog inte använta mig av någon projektor eftersom sådana kan strula, istället ska jag låta en lagkamrat visa grundövningarna på en trähäst samtidgit osm jag förklarar vad hon utför. Hoppas detta låter osm ne bra idé

Snart är Projektarbetet över. Och studenten stundas.
 / Noomi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0