Projektplan, SM/NM- slutet, rapport

Kommande dag på sm/Nm, var alltsp söndag. Då klev jag upp tidigt för att fixa alla i laget frisyrer samt sminka dem inför final dagen. Eftersom jag bara körde Grundövningarna så behövde jag inte springa in på banan igen, men jag fick sätta upp håret och ha med mig dräkten utifall någon i laget skulle skada sig på uppvärmningsvolten.
    Allt gick fint för laget innan de sprang in, sedan lyckades en i laget fall i ett avhopp och bryta smalbenet. Men i överigt var det en fenomenal tävling för laget som slog poängrekord och slutade totalt på en sjunde plats i Svenska Mästerskapen , och en sjunde plats i Nordiska Mästerskapen lika så. Men tränare blev inidviduell Nordisk samt Svensk Mästare (För åttonde året i rad).

har fixat ett häfte som jag kan använda lite som källa utöver mina egna praktiska.

Har pratat lite med Petrus om rapporten och så, och hört lite hur han tänkteo hc så, och märkligt nog har vi tydligen tänkt sjukt lika. Så ja fdet verkar som mitt kommer bli ganska likt hans, Fast det är ju om två väldigt olika sporter.

Nu har jag lagt min första projektplan i ditt fack, tack för de resterande planerna, Ska sätta mig ner och fylla i dem också. Lägger dem i ditt fack allt eftersom.
Sedan har jag nog tänkt att börja lite på rapporten.
Ska prata ltie med min tränare iaf. hon tycker jag ska träna något mer. Annars är nog det praktiska klart anser jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0