Lördagens träning

I Lördags var det träning igen tidigt tidigt. Så vi åkte ifrån uppsala vid åtta tiden. Sedan började vi gör iorning häst och allting och kände att detta kunde bli en betydigt mycket bättre träning än gårdagens. Vi började värma upp och springa en runda för att sedan gå och stretcha. Jag försökte peppa upp laget och förklara att dem kan köra bra även fast hästen går lite knackigt och oroligt.
    Men ack, denna dag var inte som alla andra. Jack (hästen) gick perfekt tillskillnad ifrån fredagsträningen och allt gick jätte bra. Tjejerna hade en helt annan inställning och bara en sån sak att solen sken gjorde ju det hela två snäpp bättre. Jag lyckades köra ett stensäkert stående vilket kändes skönt eftersom jag hade en liten svacka när det gäller just den övningen. Jag tror det beror mest på inställningen och jag nu mera känner hästen bättre. Om en vecka far vi till SM i Västerås så vi får ävl se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Patrik Tikkanen

Bravo!

2009-09-03 @ 18:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0