Fortsatt arbete på rapporten

En ny dag, nya möjligheter.
Jag tog tillfället i akt och forsatte på min rapport. har suttit cirka 2.5 timme nu idag och börjat skriva syfte,metod, avgränsning, och börjar svara på frågan hur man utför gurndövningarna korrekt.

Har börjar skriva om de två första övningarna i grundövningarna Upphopp och Grundsits. Letat på internet efter rättvis fakta som stämmeröveens med vekrlgiheten och inte är åldrad eller till för nybörjare. Den bästa sidan och den ända vettiga är FEI, alltså Internationella Ridsports Förbundets hemsida som har självaste Internationella Tävlingsreglementet för dommare utlagt på sin sida. Detta i kombination med mina upplevelser under mitt projekt ska göra att jag kan beskriva det obligatioriskaprogrammet i voltige på ett utmärkt sätt i min rappot.


PS: skulle gärna vilja ta en titt på mig Bearbetad Version av projektplanen. Om du läst den.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Patrik Tikkanen

Jadå. Lägger en kopia av den i mitt fack i morgon om jag hinner förbi. Annars är det bara hålla ögonen öppna efter den lite senare. Jobbar inte på LO på torsdagar.

2009-10-14 @ 15:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0