Svar ifrån tränaren

Fortsätter med mina dagliga handståenden och brytningar.
Än så länge vet jag inte exakt vilken övning det kommer att bli. Fick svar ifrån min tränare idag, hon sa att vi absolut kunde fixa så jag kunde träna tillsammans med dem.
     Ska diskutera lite med henne om jag ska göra övningar själv eller lära mig något tillsammans med hennes lag. Tex. ett nytt lyft med någon eller så. Hon har dock lite mycket nu inför EM som är om några veckor i Malmö. Dit har jag tänkt åka och kolla, se över lite hur votlgien är nu på elitnivå och eventuellt intervjua några av mina gamla landslagskompisar.
      Jag tror det är bra att stå på händer och köra armhävningar m.m. för att hålla kroppen i rätt spännst och kontroll. Oavsett vilken övning jag väljer om detta vara nödvändigt.

Skulle vara tacksam för lite feedback här, samt svar på frågor jag ställer här. om tex. projektplanen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0