Tävling i Sala

I helgen åkte jag till Sala tillsammans med laget som jag numera kör grund med .
Tävlingen gick väl inte som väntat. Allt gick bra på uppvärmningsvolten men sedan på tävlingsvolten gjorde tjejerna några missar, hästen blev spänd och började trava ett par gånger.
    Eftersom jag körde sist så hann jag inte utföra alla övningar eftersom tiden tog slut. Men på det hela taget gjorde jag inga direkt missar och är personligen ganska nöjd med min egen insats. Detta med tanke på att jag inte kunnat medverka i någon träning tidigare inför tävlingen. Utan har bara kunnat förbereda mig metalt sett.
Så målmässigt har jag väl antagligen inte gjort så bra ifrån mig. men jag är ändå nöjd och tror att det kommer gå mycket bättre nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0