Inför tävling

Då har jag pratat med min tränare,Lina igen. två ggr.
    Vi bestämde att jag ska ta bussen till Sala imorgon bitti för att tävla tillsammans med hennes lag under dagen. Det blir en del i Märlarcupen som dem tävlar i och jag kommer som sagt köra grundövningar.
Vi bestämde även att jag skulle träna med dem någon gång med i veckan eftersom jag tälvar med dem igen nästa söndag. Detta känns jätte bra, för då kan jag hinna utvecklas mycket inför kommande övningar samt Sm.
  Ska bli riktigt kul att få hoppa upp på hästen igen och känna känslan.
Mitt mål med denna tävling bli att få högre poäng än vad jag fick på förra tävlingen,kunna hjälpa laget på bästa sätt och peppa dem samt få in en bra känsla mellan mig och hästen.

Något jag under är iaf. du har någon mall på hur rapporten ska se ut samt Projektplanen. För projektplanen skulle kanske vara bra att skicka in nu snart.
Tack på förhand för svar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0