Återträff med 2004-06-laget

Tack för svaret, uppsakattas. Det gör att jag gör ett bättre arbete om man säger så. På siståne har jag jobbat mycket vilket gjort att jag inte kunnat vara med på några utav lagets träningar. 
      Har dock varit på återträff med mitt gamla lag  ute i Östhammar ( det laget jag tog Sm-brons & NM-borns med för tre år sen) . Då fick man chansen och titta på äldre tävlingar och prata igenom massa saker om sporten. Väldigt intressant och otroligt roligt !
       Har suttit och funderat lite på syfte och sådant. Och hur jag ska kunna slutaför arbetet, eftersom SM går om några veckor och blir min egentliga sista tävling med laget. Sedan kommer ju vinterna fort och då är det ruskigt kallt att träna i små tights och voltgieskor i ett oisolerat ridhus.
     På fredag har laget övernattning hos min tränare då blir det nog träning först på fredagen och ev. även på lördagen, däremellan ska vi gå igenom de föregående tävlingarna och se hur det gick, diskutera vad man gjorde och varför osv.  Som det ser ut nu känns det som att det mesta smidiga syftet är "lyckas gör comeback tillsammans med ett lag och utföra bättre grundövningar än då jag tidigare gick på sproten". Låter det som ett potentiellt syfte ? 
   Ska sätta mig ner och skriva den där Projektplanen nu så det blir av. (sagt det förr)
tack för att du är så positiv ! Det behövs, allt det här är ju så främmande för en, jag menar ingen har väl gjort ett 'rpjekt arbete' förut. Det är ju lite luddigt så där. Men jag hoppas jag gör tillräckligt ifrån mig och inte är luddig =)


Kommentarer
Postat av: Patrik Tikkanen

Tydligare än många andra. Tydlig så att till och med jag fattar. ;)

2009-08-26 @ 17:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0