Rapportskrivande

Nu har jag fixat till vissa saker på rapporten så som nummereringspunkter.

Jag har fyllt i tydligt under Metod och material vad jag har använt mig av. sedan har jag skriva klart om sista komponenten 'styrka' . Varför man styrka är det mest relevant samtidgit som det kan vara det mest relevanta beroende på i vilken utsträckning man använder komponenterna timing och teknik. och börjat svara på frågan " Vilka skillnader finns det mellan nystarten och elitnivån ?".

Det blir nog mer skrivet imorgon skulle jag tro. Vilket tur att jag valde ett sådant roligt Projekt arbete som detta.

Kommentarer
Postat av: Patrik T

Verkar gå bra för dig, eller?

2010-02-16 @ 21:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0