Lite Handståenden så här i sommaren

Jag det var ju kanske inte det mest intressanta inlägget men, jag har iaf. tränar olika former av handståenden och tänker mig att ett delmål bli att lära mig armbågsstående på golvet, har kunnat det förr när jag var liten,
men det var många år sen nu.

Väntar fortfarnade på svar ifrån mig tränare angående häst och träningar. För det är ju ganska avgörande för vilken/vilka övningar jag tänker lära mig och om detta blir möjligt. Tänkte börjar skriva Projektplanen typ imorgon eller övermorgon. Funderar lite på om frågorna man ska skriva där endast ska handla om övningarna/övningen jag tänker lära mig eller även om voltige-biten. Men jag antar att det är själva övningen/övningarna so mdet gäller, eftersom det är huvudsyftet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0