Papper, Projektplan och redovisningstankar

Nu har jag föröver det jag hittills skrivit till ett wordformat utan bilderna,sen för jag över vart efter så jag lätt kan skriva ut det sen eftersom det skulle finnas i pappersförmat.
   Har börjat fylla i Projektplanen,men ska fundera lite till på de första punkterna, lämnar in den i ditt fack under de kommande dagarna. jag väger mellan om jag ska har tex. "utvecklas så mycket som möjligt inom grundövningarna", "lära mig två nya övningar jag aldrig klarat förut" , " eller " Lyckas göra comeback i sporten och prestera högre poäng tillsammans med laget än jag gjort förut" som syfte... och sedan vilka frågeställningar jag då ska använda.Vad tror du ?
   Funderar på att ta med en trähäst till redovisningen och visa övningarna på den men även visa det jag gjort på häst på ett filmklipp eller liknande. jag tänkte ett tag ifall man skulle försöka få dit en häst på något sätt och tex. kör på fotbollsplanen. problemet är att det inte är min häst jag kör på att hästen är mycket svårlastaed och bor i rasbo. Kanske man skulle ha redovisningen där. Nja, jag vill ju att så många som möjligt ska få chansen att se min redovisning. Får fundera lite till.

Kommentarer
Postat av: Patrik Tikkanen

Som jag ser det har du inga problem. Det du skriver är bara en massa lösningar. Nackdelen är bara att du inte kan välja allihopa samtidigt... ;)

Kanon, Noomi.

2009-08-24 @ 14:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0